Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем при палене сутрин алфа 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
    Ц-ц-ц-ц.....аз смених всичките и проблема не изчезна от това......трябваше значи само малките......
    Според мен проблема е колплексен и не се дължи само на нещо си.......
    аз смених само малките и проблема изчезна
    Lancia Kappa 2.4 JTD SW

    Comment


    • #17
      Относно проблема и аз го имах преди време,та да кажа аз как си го реших: след няколкодневно ходене по мъките майсторите които правиха колата ми стигнаха до заключението че лабдасондата ми е била проблемната част.По точно тя била някакъв модел който имал нещо като "подгряване", не си спомням точно думите им защото беше преди няколко месеца, та иначе сондата си отчитала нормално,затова не се хващало лесно на диагностика.Не знам колко съм склонен да вярвам но проблема се оправи,което е по важното,дори разхода ми падна .След смяна на ламбдасондата проблема изчезна и вече около 2-3 месеца не съм имал проблем с това.Дано съм бил полезен с нещо.
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • #18
        Колега това че при теб се е оправило от това не означава че и при другите ще се оправи при студено палене на колата ламбда сондата не отчита първите 5-10 секунди защото осев че трябва да се подгрее трябва да достигне ни работна температура което не става веднага.
        156 1,8 ТS 99
        Nissan Murano 2005

        Comment


        • #19
          а защо при мен сутрин когато темперетурата е под
          10 градуса пали. а през лятото на топло прави номера

          Comment


          • #20
            колега ще може ли да ми кажеш с колко ти е паднал разхода след смяната на ламбда сондата и колко пари е тя ?

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от fastedy Покажи съобщение
              а защо при мен сутрин когато темперетурата е под
              10 градуса пали. а през лятото на топло прави номера
              И при мен положението е същото сменил съм всичко колето може да се сетиш с оригинални части сондата и дебитомера Бош датчика за температура оригинален няма пропуски на въздух свещи NGK кабели и бубини изрядни. И пак ако я напече слънцето батак пали и започва да претриса в 70-80% от паленията на студен мотор и топло време. Ако дам газ малко се позачудва 2-3 сек и се изфорсира ако пък върна ключа и завъртя отново пали без проблем.
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #22
                Поразпитах тук там,от два сервиза ми казаха следното : "малките свещи не се стягат с ключ,а на ръка,били някакви конусни.Когато се завиват с ключ и се стегнат здраво,лулите не правят добър контакт и постепенно се скапват и лулите и свещите".Казха че на 4-5 алфи са го срещали този проблем.Явно който ги е сменял преди е стягал здраво.Звучи не чак толкова правдоподобно но поне е лесно да се пробва,ако има ефект пишете.Но пък каква е логиката като я напече слънцето да прави така,идея си нямам?
                Last edited by mirchozo; d.m.y г., 22:49.
                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                Горе главата, нищо че е празна...

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                  Поразпитах тук там,от два сервиза ми казаха следното : "малките свещи не се стягат с ключ,а на ръка,били някакви конусни.Когато се завиват с ключ и се стегнат здраво,лулите не правят добър контакт и постепенно се скапват и лулите и свещите".Казха че на 4-5 алфи са го срещали този проблем.Явно който ги е сменял преди е стягал здраво.Звучи не чак толкова правдоподобно но поне е лесно да се пробва,ако има ефект пишете.Но пък каква е логиката като я напече слънцето да прави така,идея си нямам?
                  аз ти предлагам повече в тези сервизи да не ходиш
                  Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                    Поразпитах тук там,от два сервиза ми казаха следното : "малките свещи не се стягат с ключ,а на ръка,били някакви конусни.Когато се завиват с ключ и се стегнат здраво,лулите не правят добър контакт и постепенно се скапват и лулите и свещите".Казха че на 4-5 алфи са го срещали този проблем.Явно който ги е сменял преди е стягал здраво.Звучи не чак толкова правдоподобно но поне е лесно да се пробва,ако има ефект пишете.Но пък каква е логиката като я напече слънцето да прави така,идея си нямам?
                    НЯма как да уплъниш 10-15 (а предполагам и повече ако се измери по врме на работа.) атмосвери при натягане на ръка но кажи н масторите да им навият по малко дъвка на резбите да не изпъскат много. За тази цел има програми като Autodata в която пише отделните елементи с какви килограми се затягат
                    156 1,8 ТS 99
                    Nissan Murano 2005

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                      НЯма как да уплъниш 10-15 (а предполагам и повече ако се измери по врме на работа.) атмосвери при натягане на ръка но кажи н масторите да им навият по малко дъвка на резбите да не изпъскат много. За тази цел има програми като Autodata в която пише отделните елементи с какви килограми се затягат
                      Че малките свещи се навиват с по-малко усилие е така, но не защото не уплътнявали.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #26
                        С по малко усилие защото сиаметъра на резбата е по малук нормално е да не се натягат като големите. и все пак се стягат.
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #27
                          Това са пълни глупости че свещите се стягат на ръкато да не е маслен филтър.
                          Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
                          Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

                          Comment


                          • #28
                            Здравейте колеги,от доста време не бях писал по технически въпроси но сега като чета как се ядете за едни свещи не се сдържам.Има си autodata и vividdata и там си пише всичко за свещите.Големите 25-36 Nm,малките 11-16 Nm.А сега да порасъждаваме защо като стана по-хладно и колите палят без проблеми.Подчертавам че това е мое мнение и сега не искам пак да се спори,а да дискутираме нормално,нека и по-компетентните ако имат желание да вземат участие.Поне за мене всичко опира до образуването на горивната смес.Изхождам до това мнение от факта че като беше топло като я запаля и,и дам веднага газ пука в колектора един или два пъти,а пукане има при бедна горивна смес.А сега като е по-студено датчика подава на компа друга инфомация и съответно подава повече гориво.И защо аджеба при 10 градуса работи нормално,а при 15 градуса пука по 1-2 пъти.Благодаря на всички за мненията.

                            П.С.Колега извинявай че в твойта тема поставям въпроса ама има много теми такива и не искам да пускам нова и те всички са без отговор.
                            Alfa Mito 1.4
                            156 2.0 155 ex
                            156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщение
                              Поне за мене всичко опира до образуването на горивната смес.Изхождам до това мнение от факта че като беше топло като я запаля и,и дам веднага газ пука в колектора един или два пъти,а пукане има при бедна горивна смес.А сега като е по-студено датчика подава на компа друга инфомация и съответно подава повече гориво.И защо аджеба при 10 градуса работи нормално,а при 15 градуса пука по 1-2 пъти.Благодаря на всички за мненията.
                              Пробвах следното, щото и Новачев сподели нещо такова - два отделни дни я палих и при 22 като сутринда дори отварях капака да я напече, палих я и при 8 градуса в 5 сутринта - пали си по един и същи начин.....
                              За да се появи тази зависимост(не отричам че я няма понякога), то според мен трябва да има нещо друго дето да не е както трябва......щом не се появява винаги, значи е само понякога - ако нещо е, или не е някак си.....това е въпроса.....
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                                Пробвах следното, щото и Новачев сподели нещо такова - два отделни дни я палих и при 22 като сутринда дори отварях капака да я напече, палих я и при 8 градуса в 5 сутринта - пали си по един и същи начин.....
                                За да се появи тази зависимост(не отричам че я няма понякога), то според мен трябва да има нещо друго дето да не е както трябва......щом не се появява винаги, значи е само понякога - ако нещо е, или не е някак си.....това е въпроса.....

                                И при мен при топло време не е постоянно но на 5 паления 1 ще се зачуди.А всичко по колата е ок,нови свещи,сонда,дебитомер и теп.датчик.Колата пали и върви много добре но ме учудва от какво е това зачудване понякога.Мисля че цялата работа прави компа но не мога да разбера точно кое му подава грешна информация.Нека колеги с чипосани коли да споделят при тях как е за да знаем.
                                Alfa Mito 1.4
                                156 2.0 155 ex
                                156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                                Comment

                                Working...
                                X